Frequently Asked Questions

What is the delivery time of my order?
If a product is ordered and paid for before 12:00, it can often be shipped the same day with UPS. This only applies if a product is available from stock.

We are not responsible for late delivery by the courier service.

Products that need to be custom made have a different delivery time. This will be agreed with you personally.

What are Peters Autosport's opening hours?
We are available to you on the following days and times:

  • Monday 09.00 – 17.15
  • Tuesday 09.00 – 21.00
  • Wednesday 09.00 – 17.15
  • Thursday 09.00 – 21.00
  • Friday 09.00 – 17.15
  • Saturday 09.00 – 12.00

We are closed from 12.00 to 13.00 and from 17.15 to 19.00.

How do I place an order?
If the item is available in our webshop, you can easily place your order online. Can’t find what you’re looking for? No problem! Feel free to give us a call or send us an email.

We can deliver your order to any address you prefer, or you’re welcome to collect it from our store in Nederweert. The decision is yours!

How can I pay my order?
Webshop orders can be paid via iDeal, credit card, paypal, bancontact or direct bank transfer.

In our store can be paid by debit card, and cash.

How high are the transport costs?
Shipping costs depend on the region, weight and volume of the shipment.

In the webshop there are fixed amounts for shipping costs. Due to the many large and/or heavy packages sent here, we have had to find a balance for shipping costs in the webshop.

How can I track my order?
Peters Autosport ships with UPS parcel service. Shipments can be tracked via the UPS track & trace service. You will receive the barcode for your order in the confirmation e-mail. You will also receive the invoice of your order in the mail as soon as it is shipped.
My item is damaged or broken, what to do?
We’ll fix that as soon as possible!

We make every effort to ship items as well packed as possible, but of course something can always go wrong during transport.

Is there something wrong with an ordered item? Please contact us as soon as possible and we will solve it for you.

Tel: +31 495 65 18 27
Mail: info@petersautosport.nl

Can I return or exchange my ordered items?
If you wish to return or exchange an item, please contact us first. Then we will see how we can best resolve it! Return costs are at your own expense.

The return address is:
Peters Autosport
Hulsenweg 7
6031 SP Nederweert
The Netherlands

Veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van Peters Autosport?

Wij staan op de volgende dagen voor je klaar:
Maandag 09.00 – 17.15
Dinsdag 09.00 – 21.00
Woensdag 09.00 – 17.15
Donderdag 09.00 – 21.00
Vrijdag 09.00 – 17.15
Zaterdag 09.00 – 12.00

Wij zijn gesloten van 12.00 tot 13.00 en van 17.15 tot 19.00.

Hoe plaats ik een bestelling?

Gevonden wat je zocht? Mooi zo! In een paar klikken haal je je artikel(en) in huis. Wij willen onze klanten van dienst zijn op alle fronten. Bestellen kan daarom op drie manieren:
* Via de webshop;
* Telefonisch via +31 495 65 18 27 ;
* Per mail via info@petersautosport.nl;

Het is mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Geef dit aan bij je bestelling.
Bestellingen kunnen ook afgehaald worden in onze winkel te Kelpen-Oler.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien een product vóór 12.00 uur wordt besteld, kan dit vaak dezelfde dag nog verzonden worden met UPS. Dit geldt alleen als een product uit voorraad leverbaar is.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor te late levering door de koeriersdienst.

Producten die op maat gemaakt dienen te worden, hebben een afwijkende levertijd. Dit wordt persoonlijk met u afgesproken.

Hoe hoog zijn de transportkosten?

Kosten voor verzending zijn afhankelijk van de regio, het gewicht en het volume van de zending.

In de webshop staan vaste bedragen voor verzendkosten. In verband met de vele grote en/of zware pakketten die hier worden verstuurd (denk aan versnellingsbakken, polyester platen etc.) hebben wij een middenweg moeten vinden voor de verzendkosten in de webshop.

Indien u een bestelling telefonisch of via mail plaatst, kunnen wij een directe prijsaanvraag doen bij UPS en u zo een aanbod op maat maken.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Webshopbestellingen kunnen via iDeal of een directe bankoverschrijving betaald worden.

In onze winkel kan er gepind worden, alsook contant afgerekend worden.

Uw bestelling volgen

Peters Autosport verstuurt met de pakketdienst van UPS. De zendingen zijn te volgen via de track & trace service van UPS. De barcode die bij uw bestelling hoort ontvangt u in de bevestigingsmail. Op zaterdag en zondag wordt er door UPS niet bezorgd.

Mijn artikel is beschadigd of kapot

Dat lossen we zo snel mogelijk op!

Wij doen er alles aan om artikelen zo goed mogelijk verpakt te versturen, maar er kan tijdens het transport natuurlijk altijd iets fout gaan.

Is er iets mis met een besteld artikel? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we lossen het voor je op.

Tel. +31 495 65 18 27
Mail: info@petersautosport.nl

Retourneren en ruilen

Indien u een artikel wilt retourneren of ruilen, neem dan altijd eerst contact op met Dhr. Bart de Haas. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Het retouradres is:
Peters Autosport
Hulsenweg 7
6031 SP Nederweert
Nederland

0

Start typing and press Enter to search

Translate »